Produktbild 1
  • Gutzmer, Alexander
  • Urban Innovation Networks

  • Understanding the City as a Strategic Resource
  • Kartoniert,
  • Softcover reprint of the original 1st ed. 2016,
  • Springer, Berlin
  • (2016)
54,99 €
inkl. MwSt.
zzgl. Versandkosten

1

lieferbar in 1-3 Werktagen

This book offers fresh insights into how companies can engage with, and make use of, the modern metropolis. Based on actor-network theory and the resource-based view of the firm, it demonstrates how the contemporary city can be seen - and used - as a resource for corporate innovation. The main argument is that companies have to build what the author calls "urban innovation networks." After a theory-based outline of such networks, the author demonstrates the extent to which different institution ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

  • Urban Innovation Networks
  • Understanding the City as a Strategic Resource
  • Gutzmer, Alexander
  • Kartoniert, x, 123 S.
  • X, 123 p.
  • Sprache: Englisch
  • 235 mm
  • ISBN-13: 978-3-319-37074-3
  • Titelnr.: 66395915
  • Gewicht: 221 g
  • Springer, Berlin (2016)
  • Herstelleradresse

    Springer Heidelberg

    Tiergartenstr. 17

    69121 - DE Heidelberg

    E-Mail: buchhandel-buch@springer.com

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten

Mehr von Alexander Gutzmer

Gesamtsummeinkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.